14 nov. 2013

Så kan de bli och va

I går ont i ena ögat ,i dag i andra .I morgon kanske det är båda eller så har jag tur å inte ont i något ......time will tell.....och kan oxså berätta att bokförsäljare på telefon e de värsta jag vet ,speciellt när dom aldrig tar en paus för att andas eller fråga hur intresserad ma när .Men tillslut kom det efter ca 15 min prat från ett håll.Villket bokpaket väljer du ! INGET ...ohhh varför då ..Jag är blind .....det vart tyst i andra änden ,kunde höra hur hon slutade andas...men tack för att du ringde .....ja umm, aaaa,eehhh, ha en trevlig kväll..KLICK .....undra om hon kände sig lite dum .....( jag å andra sidan fnittrade ..lite elak men bara lite )
 
 
// see you Pillan
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...