15 jan. 2012

Sunday again!



Vaknar och tittar ut .
Vad skådar mitt öga SNÖ!!!
Vill inte ha SNÖ nu ...vi går mot ljusare tider ,skiten kunde vell kommit vid Jul ,inte NU .....(snö e inte min grej)
I går drog gubben på hockey på Nobel ,själv tog jag en tur med bilen i olika affärer ..
Hittade en multiträningshjul grej .som verkar shit bra .
Tiden får visa om den nu är så bra som min hjärna sa .
Hur som haver så ska det dras upp å ner å hit å dit...det finurliga med hela grejen man kan dra ståendes o liggandes -träna varenda muskel (dom finns där nånstans ).
Mmmmmde blir nog shita bra detta .
Crosstrainern som står i ett fint hörn ,fixar jag inte riktigt då knäna tar stryk ....men attan den som ger sig -påt igen ,kanske går bättre nästa gång tänker jag i positiv anda .
Skyndar ut på verandan med rykande kaffe mugg  och en cigg i mungipan.
Drar i mig röken som om det vore sista gången .
Vilket det snart är .
Laddar upp för att avlsuta mitt narkotiska beroende av nikotin .
Jag är en nikotin knarkare .....
Har puffat å puffat på dessa vita äckliga saker i 28 år ,
Fy farao vad pengar framför allt ---kunde åkt jorden runt X antal gånger .
Och varenda gång tanken slår in att fimpa -så röks det mera av skiten.
Men nu laddas det upp med tuggumi,sugtabletter ,snus(apotekets) och ett jävlar i namma.
Nu får det vara bra (och himlar med ögonen ).
Så i dag blir det att röka upp det jag har å se frammåt mot morgondagen .då start dagen börjar .
Lycka till säger jag ,och får en liten panik känsla i kroppen ..
Är en av dessa personer som får lite panik när tanken kommer .
Men det är psykiskt .jag fixar detta .No problemas ....
Dax för en till ,på verandan ,lika bra puffa utav bara helvete i dag ------i morgon är det försent ------> See you!
//Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...