9 sep. 2012

FullRulle!

Fixat och donat mäst hela dagen i etapper ,då kroppen inte vill lika mycket som hjärnan.
Har i alla fall fått ihop några VäggLyktor-tog några dagar men dom vart klara tillslut .
I morgon är det kvartersloppis här i krokarna med 14 hushåll/pers.som ska sälja grejer .
kommer bli rena fyndborden .


 Och då passar jag på att göra ett bord med mina Hantverk och gora lite reklam för mig själv och det jag gör när kroppen orkar .
Bra få lite puplicitet och göra folk uppmärksammade på lilla mig .
Som sitter ,står här i stugan å grejar å donar .
Förhoppningsvis kanske jag säljer lite utav det jag pular med .
En extra bonus kan man säga .
Sen har ju jag precis som alla andra Loppis bord med massa grejer som nån kanske vill ta med sig hem för en penning .
Kul ska det bli och många bord blir det .
Tror jag har fått med det mästa och om inte kanske det blir en loppis till i vår .
Och nu ska denna tanten vänta in en ring signal från äldsta dottern som är i grannhålan å flörtar med Mr A......:)
Och som en snäll å förstående mor -så håller jag mig vaken å agerar Taxi i höst natten .
Fast jag skulle behöva sova ,ska ju upp tidigt i morgon för att fixa .
Men men ,jag får vell halv sova i en stol i morgon ...
// Sleep tight Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...