6 sep. 2012

I färgburken!

Målat en jäkla massa ...........i 2 omgångar och nu ska dom vändas,målas på andra sidan.
Där i mellan har man hunnit trycka ner en pizza oxså , inte bra för magen ,men attans så gott det var i en hungrig kropp.
Va fasan !! en måste ju unne sig lite gött här i värda.
Nu kanske  man står sig tills imorgon.
Och under tiden ,kanske när ni läser här står jag å målar för glatta livet ...
Säkert står jag å funderar över nån färg
eller så driter jag i färgen å kör vitt helt enkelt .
Vitt e ju oxså en färg ,om inte så färg glad ,så kan man ju ha vilken färg man vill till den .
Mmmm så kan man oxså se på det hela .
Jaha nä, bäst trippa ut å göra klart innan han mörker gör entre .
Blir jobbigt med synen då där ute  och ingen pannlampa har jag .
Fast nu ljuger jag , har visst en -men vete sjutton vart den är .
Och om jag visste skulle jag nog inte trycka den på huvet för att kunna måla i natten.
Nä, nån jäkla ordning få de vara och vill ju inte skrämma grannarna eller få dom att tro de slagit över totalt...
Ha en go kväll allesammen!
//Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...