12 nov. 2013

Nu glöder det

bland garn , stickor och virknålar .
Nu är det garn överallt ,med alla dess färger  i både korg, påsar , bord, stickor och i händerna ...
Fått många beställningar som ska hinnas med ,vilket jag bara tycker är kul.
Och det roligaste är när man är klar och skickat iväg ett paket ,och man får värsta feedbacken tillbaka när paketet anlänt .
Blir så glad i hela kroppen ,att folk där ute gillar det jag pysslar och knåpar  med .
Sen dessa gulliga människor som har lite garnrester som jag får eller som skriver, frågar via mail om jag vill ha garnrester ,gudars så snälla ....använder ju garnrester till andra saker .
Som kommer dyka upp så småningom.

Även haft grannen här på kaffe , prat och skratt .
Sen vart det att skriva ner ragg mönster till henne , då hon ville lära sig  sticka raggisar ...självklart ställde jag upp , visade ,förklarade  .
Hon började med barn raggisar och efter fem stycken och mer smak , så nu blir det vuxenraggisar .


Min högsta önskar just nu är att jag hade eller hittar  en stor korg av något slag ,att lägga allt garn i .
Liknande




Skulle verkligen vara super att hitta , pricken över i:et verkligen ,tyvärr har jag bara hittat småttingar ,och dom rymmer ju inte vidare värst mycket  .
Så bara hålla ögonen öppna ....
Och nu bär det upp till soffan och titta på lite Tv ,till klickandet av stickorna .

// Trevlig kväll Pillan...eller kanske Godnatt






 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...