17 dec. 2013

Dagar kommer, dagar går

Lucia kom och lucia gick ..
Dottern fyllde 19 den 12 december ,vart tar åren vägen och hur sjutton vart hon så stor så fort .
Åren bara rullar på och det går fortare & fortare .
Snart står julen vid dörren och jag har lite att stå i .
En pysslare har aldrig ledigt .
Så om ni trodde jag lämnat stickor och garn åt sidan ,så är det helt fel .
Mellan husbestyr ,måsten och allt annat på livets väg ,så hittar stickor & garn mig alltid för en liten stund ihop .
Dessa vart klara och for till Irene.
Och nu har jag två sockisar kvar  + att jag håller på med lite annat vid sidan om .
Trevlig fortsatt dag ,själv går jag ut i snickeboa å justerar en gran ....
Och tänk på

//Pillan
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...