9 feb. 2014

DU som läser

och kikar in här på min blogg..
Har en fråga till dig  / er ..
Vad ni tycker  och vilket som funkar bäst .
Har ju en del under DagligaTing, men för att det inte ska bli för mycket där ,
har jag gjort bilder längre ner som man kan klicka på och komma till olika sidor på bloggen,som är om mat  .
Min undran e  nu , om jag ska sätta in dom sidorna även under fliken DagligaTing .
Kan liksom inte riktigt bestämma mig ,om dom ska vara med där eller vara längre ner och under dom klickbara bilderna.
Att jag valt att göra så från början är för att jag inte vill det ska bli för rörigt med text .
SÅ om just du har tid och lust ,så skriv gärna en kommentar om vad just du tycker .
 
// Tack Pillan
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...