7 feb. 2014

I mitt hus

ligger katten hur som helst , vart som helst , när som helst .
Men detta va då en riktig konstig ställning , med huvudet ner i garnpåsen ,halvt hängandes från hallmöbeln.
Han såg ut att ha det både gosigt å riktigt gott...
Bara Ozzi e nöjd så e jag nöjd ....
 
Sen vart det kolla på Fångarna på Fortet ,som jag inte glott på sen det sändes sist ...¨hmm inte förra fredagen utan förra säsongen.
har liksom bojkottat det lite ,nu när det kom tillbaka .
Men efter tjat från både livskamraten å son ,så tänkte jag att får vell bjuda till lite då ..
Så sjönk ner i soffan med stickningen å tittade ...
Men kan inte säga om de va bu eller bä ..
Ett tidsfördriv var det i alla fall..
Och nu tittar dom på någon film där uppe medans jag sytt falska sockor,bryggt kaffe  å kollat garn och skrivit här .
Så nu går jag och sållar mig till dom i soffan ...
 
// trevlig fortsättning på kvällen
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...