5 sep. 2012

Loppisdax!

På Söndag den 9 september har det arrangerats kvarters Loppis här på gatan,14 stycken som ska sälja saker
Ska bli så sketa kul och jag ska ju vara med så klart .
Och nu sitter jag här å kliar mig i skalpen ,har inte ens kollat vad jag ska sälja ,inte ens plockat ihop något .
Har haft så mycket annat att göra ,plus att jag är lite disorienterad just nu med yrseln som spökar .
Som tur är vet jag ju i alla fall vart jag har borden jag ska använda ,alltid något ,å man får vara glad för det lilla.
Sen har jag ju mina egna saker ur "DoneByMi" som jag ska ställa upp för försäljning .
Ska bli kul å se om något av det jag gör hittar ett nytt hem.
Har ju i alla fall tre dagar på mig att kolla i skåp,lådor och andra utrymmen .
Vilket jag ska göra nu .
// See u Pillan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kanske gillar du:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...